قاسدک <با ص صابونی>

فعلا هر چی ؟؟

قاسدک <با ص صابونی>

فعلا هر چی ؟؟

درددل یک سوسک غمگین و تنها

درددل یک سوسک غمگین و تنها با خدا بنام خدا گفت : کسی دوستم ندارد . می دانی که چه قدر سخت است ، این که کسی دوستت نداشته باشد ؟ تو برای دوست داشتن بود که جهان را ساختی . حتی تو هم بدون دوست داشتن … خدا هیچ نگفت . گفت : به پاهایم نگاه کن ! ببین چقدر چندش آور است . چشم ها را آزار می دهم . دنیا را کثیف می کنم . آدم هایت از من می ترسند . مرا می کشند . برای این که زشتم . زشتی جرم من است . خدا هیچ نگفت . گفت : این دنیا فقط مال قشنگ هاست . مال گل ها و پروانه ها . مال قاصدک ها . مال من نیست . خدا گفت : چرا ، مال تو هم هست . خدا گفت : دوست داشتن یک گل ، دوست داشتن یک پروانه یا قاصدک کار چندانی نیست . اما دوست داشتن یک سوسک ، دوست داشتن " تو " کاری دشوار است . دوست داشتن ، کاری ست آموختنی و همه کس ، رنج آموختن را نمی برد . ببخش ، کسی را که تو را دوست ندارد ، زیرا که هنوز مومن نیست ، زیرا که هنوز دوست داشتن را نیاموخته ، او ابتدای راه است . مومن دوست می دارد . همه را دوست می دارد . زیرا همه از من است و من زیبایم ، چشم های مومن جز زیبا نمی بیند . زشتی در چشم هاست . در این دایره ، هر چه که هست ، نیسلامحت . آن که بین آفریده های من خط کشید شیطان بود . شیطان مسئول فاصله هاست . حالا قشنگ کوچکم ! نزدیک تر بیا و غمگین نباش . قشنگ کوچک نزد خدا رفت و دیگر هیچ گاه نیندیشید که نازیباست. __________________ کاش هرگزدرمحبت شک نبود ؛ تک سوارمهربانی تک نبود ؛ کاش برلوحی که برجان دل است ؛ واژه تلخ خیانت حک نبود....
نظرات 4 + ارسال نظر
مدی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

چرا باید در محبت شک باشد؟

چرا ؟
اخه محبت از سر صدق و صفا نایابه داداش همینه که این چیزی که بهش محبت میگن محبت نیست بلکه ...
بای

شروین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
باز آپم
سر بزن
منتظرم
هر چند نظر ندادی
راستی
من از سوک فقط بدم میاد
چاره ای نیست

سلام
سلام
چه تند تند
عالیه
خوب منم خواهم امد
اره ولی گفتم که اپم نگفتم ؟
منم از سوسک چندشم میشه ولی خوب چه میشه کرد
بای

بابک.پ.25 چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
جالب بود
یه سوال،حامد جان الان شما مومن هستید،اگه می شه مرحمت کن یه سر برو تو کوچه و جان این موجودات زیبا رو نجات بده ،ممنونت می شم برادر
خارج از شوخی باید گفت همه ی آفریده های خدا یه فایده ای داشتند که خلق شدند الا این انسان بی خاصیت که بلده به همه چی گیر بده
بای بای

سلام بابک خان
من ؟ نه فکر نکنم فکر کنم ما هم هنوز اول راه باشیم
اره این که هر چیزی هست دلیلی برا بودنش وجود داشته از چیزای هست که درش شکی نیست و ما هم برا درک این مفهوم باید یه کاری انجام بدیم و اونم اینه که باید دیدمونو تغییر بدیم
بای

شیما شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://just-a-day.blogsky.com

چقدر حرف داشت این متن....چقدر جای تامل داشت....
کاش واقعا بتونیم بهش برسیم
واقعا خیلی عالی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد