قاسدک <با ص صابونی>

فعلا هر چی ؟؟

قاسدک <با ص صابونی>

فعلا هر چی ؟؟

جواب دلمو چی بدم؟؟؟

دوستت دارم گفتن های تو!از تو وتنهایی تو ! از تو و بی بهانه رفتن های تو! از تو و......
بگو وقتی نیستی جواب دلم را چه دهم؟
جواب دلی رنجور وتنها.دلی که همیشه عاشق تنهایی بود وتن به هیچ عشق و نیاز و هوسی نمی داد.بگو در کدامین دیدار زیر چشمی به من نگریستی که فقط دلم آگاه شد.چه گفتی به دلم که یک دفعه شیدا شد ودم از خسته بودن از تنهایی زد؟وقتی بی خبر می روی چه جوابی به دل کوچکم دهم؟
بگویم کجایی؟کی می آیی؟ چگونه می آیی؟
هر کجا باشی هر وقت بیایی یا نیایی دلم همیشه در انتظارت است...
با اینکه دیوانه ام کرده اما عشق و احساس پاکش را می بالم!.

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیای من پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://khesareh.blogsky.com

سلام
از اینکه بهم سر زدین ممنونم
گرایشم نرم افزاره

اما در مورد آپت زیباست هم عشق و هم تنهایی ولی من تنهایی رو می پسندم
ودیگه منتظر نمی مونم..

دنیای من پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

راستی یادم رفتیه چیز
تبریک می گم بابت قبولی تو دانشگاه
موفق باشید.

ایراد نداره
ممنونم شما لطف داری
بای

حس غریب پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ب.ظ http://messiah.blogsky.com

سلام
مراقب باش احساسات ژاکتو هدیه به کسی کنی که واقعا لایقش باشه...
مراقب باش تا احساساتت خطا نره

سلام
احساس ؟
چیزی ازش باقی نمونده ولی برا این تتمه مراقبم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد