قاسدک <با ص صابونی>

فعلا هر چی ؟؟

قاسدک <با ص صابونی>

فعلا هر چی ؟؟

اینم برا قاسدک امروز ما

 قاصدک راسته میگن پیاما رو میرسونی؟

منم براش پیام دارم...پیام خیلی بارونی!!

بهش بگو دوستش دارم..بهش بگو عاشقشم 

..عاشق اون دوتا چشاش

قاصدکم خوب گوش بده...نکنه که یادت بره

بهش بگو...بهش بگو زندگی بی اون مشکله

نمی خوام چشاش بشه مال خودم همیشه اون نگام کنه

یا که هی....همیشه هرجا اون همش صدام کنه

من فقط یه بار اونو ببینمش برام همونم کافیه

انگاری شعرم نداشت وزن و ردیف و قافیه

قاصدک نری یه وقت تو دریاها یادت بره بری پیشش

یا که توی راه یه وقت گم شی تو جاده های پر خم و پیچش

قاصدک دل من به تو خوشه...قاصدک فقط به تو

حالا که میخوای بری به پیش اون فوت میکنم زودتر برو

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیای من پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://khesareh.blogsky.com

سلام
زیبا بود

سلام
لطف داری

center shop سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.jamecd.com/ads

سلام اگه می خوای بصورت مادم العمر پول در بیاری فقط لازم بیای تو سیسیتم همکاری در فروش جام جم عضو بشید.
روش کار به این صورت که شما در سایت عضو میشوید و کدهای فروشگاه روازداخل پنل عضویت خود بر دارید و تو سایت یا وبلاگتون بذارید.
بعد محصولات در سایت شما نمایش داده میشه و
سپس بر اساس هر فروشی که از داخل سایت شما باشه 20 درصد از فروش کل به شما میرسه.
حساب و کتاب شما به صورت کامل و دقیق داخل پنل شما قرار داره شما هر زمان که در خواست بدین پول شما بعد از وصول محصول
پرداخت میشه.
در ضمن شما بر اساس هر نفر عضو که بیارید 3 درصد از مبلغ کل اون فروش زیر مجموعه شما به صورت مادم العمر پر داخت میشه.
حساب زیر مجموعه های شما دقیقا داخل پنل شما محاسبه شده و شما دسترسی کامل خواهید داشت.
پس هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنید که یک دقیقه دیگه دیره.
شانس فقط یک بار به شما رو میکند.
www.jamecd.com/ads

[ بدون نام ] جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ق.ظ

از تو جدا شده است ... دلم نه ........


از تو جدا شده است ... دلم نه ........
از این همه آبی ... از اینهمه آسمان که تا زمین چیده شده است .... از این همه آوای موج که عاشقانه بر شانه هایم می گذرند ... از اینهمه پرنده که مرا به یاد بهشت می اندازد .... عبور می کنم و به سوی آنهمه خاکستری می آیم ...
قسم می خورم که با چشمهای تو دیدم ... با نفس تو نفس کشیدم ... با دل تو گریستم ....
دلم برایت تنگ شده است، شیرین ترین رویای زندگی ... دلم برایت تنگ است و می دانم به سوی تو باز نمی گردم ...
در این همه آرامش و زیبایی ... مسخ شده ام .... همه جان شده ام و غرق در این آوای دل انگیز ... به رویای تو غرقم ...
فکرش را بکن ... مرگ که لحظه ای فرا می رسد و پنجه در پنجه جانم می اندازد و از ذره ذره تنم بیرون می کشد .... و این من تهی ... این دل تهی ... این جان بی تن .... هر یک گوشه ای ...
تن را به خاک ... جان را به آسمان خواهند سپرد .... و دل را ... به فراموشی ....
فکرش را بکن ... همین جا ... همین حال ... که من اینجا همه وجودم را به دست آوای خوش بهشت سپرده ام .... بیاید .... نزدیک من بنشیند ... چشم در چشمم بدوزد دستهایش را آرام آرام به سویم دراز کند ... و آنگاه که در جذبه سکوت در رویای تو ام ... ناگاه همه چیز سیاه شود .... مثل وقفه میان دو حلقه فیلم .... آنروزها که شانه به شانه هم چشم بر پرده می دوختیم و یک لحظه در سیاه مطلق فرو می شدیم ... تا باز با شمارش معکوس ... به دنیای رنگها باز گردیم ....
اما اینبار شانه ام نه به شانه تو.... به خاک سرد است ... و می دانم اینبار که در ابدیت فرو می شوم نگاه تو را جستجو گر و مهربان ... ندارم .... می دانم که اینبار ... شمارش معکوس ... تا انتهای دنیا ادامه خواهد یافت .... و انتظار بس طولانی ... و بدون مرگ .... که من اینبار خود مرگم ....
دلم برایت تنگ شده است قرار دل.... و این .... اینهمه تلخم کرده است باز هم بهت میگویم...


رامین چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.madlen.blogsky.com

سلام آقا حامد گل..خوبی..نزدیک ۱ سال شد به ما سر نمیزنی ها..امیدوارم موفق باشی....یه قاصدک دیدم برات فوت میکنم..حتما پیغامش رو گوش کن......نه تا این حد البته ....موفق باشیییی. راستی آپ کردم ها...از یکسال پیش تا الان ..الان مجبوری از یکسال پیش مطلب ها رو بخونی(حالا بماند وبلاگ یکساله نشده هنوز

سلام
یک سال
ایراد ناره میام و م خونم
اخه ...
دلم گرفته مثل هوای بارونی
می بینمتان
بای

زهرا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.ازتون خبری نیست! امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید باشید.من بازم منتظر حضور گرم شما هستم.فعلا بای

سلام
اره خبری نبود ولی دوست دارم اینجا بنویسم
فقط برا کسای که هستن
خوب میام می بینمتان
به امید دیدار

رامین سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.madlen.blogsky.com

خیلییییییییییییییییییییییی قشنگهههههههه
عجب آهنگیه خوش سلیقه
WOOooOOooOOOooOw تم خوشگلیه واقعا ترکوندی...........
شاد وموفق باشی........

ممنون از اومدنت
نظر لطفته عزیز
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد